Gå til innhold

Eksen kommer og går som før

Anbefalte innlegg

Gjest STILLE FORTVILET

HEI! FOR TO ÅR SIDEN FLYTTET SAMBOEREN MIN UT. GANG PÅ GANG OPPLEVER JEG AT EKSEN GÅR INN I LEILIGHETEN - SEINEST I MORGES: RINGTE PÅ DØREN MEN FØR NOEN FIKK ÅPNET, GIKK EKSEN RETT INN. JOBBER SKIFT OG ER TIL STADIGHET PLAGET MED AT EKSEN KOMMER HER NÅR JEG ER VEKKE FRA HJEMMET. HVORDAN KAN JEG FÅ EN LØSNING PÅ PROBLEMET UTEN Å MÅTTE TREKKE BARNA FOR MYE INN I DETTE? (FOR ORDENS SKYLD: BARNA BOR HOS MEG) Mvh STILLE FORTVILET

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/294423-eksen-kommer-og-g%C3%A5r-som-f%C3%B8r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Gjest Gurojenta

Hvis han ikke har nøkkel, men ringer på og blir sluppet inn av folka som bor der, så har du vel ikke mye å anmelde han for.

''Hvis han ikke har nøkkel, men ringer på og blir sluppet inn av folka som bor der, så har du vel ikke mye å anmelde han for.''

Det kommer jo an på det, jeg forstår det som at han har låst seg inn noen ganger og det har han ikke lov til.

Ang barna er dette veldig vanskelig, men er de gamle nok kan man prøve å forklare de at de ikke skal lukke opp. Men dette er et dårlig alternativ. Men det aller værste er vel at han låser seg inn om ingen er hjemme?

Toril Hepsø, familieterapeut

Det er gjerne uvant rett etter et brudd et man ikke lenger kan gå rett inn i tidligere felles bolig. Dette er noe alle må vende seg til å respektere hvis man ikke lager avtale om noe annet. Sannsynligvis har du sagt til henne mange ganger gjennom disse to årene at du ikke vil at hun skal gå rett inn, men hun gjør det likevel? Det er lett for meg å tenke at det har noe med krangel om barna og samvær med barna og gjøre? Har det det, bør du få time til dere på en familiekontor for å snakke om samvær på en måte som du tenker er bra for dere. Ellers ser jeg ingen annen utvei enn å låse døra eller skifte lås hvis hun har nøkkel. Du kan også si til henne at dette egentlig er en politi sak, men at du håper hun slutter med det, så du slipper å blande politiet inn. Høres ut som hun har et budskap med det, prøv å få tak i det først. Kanskje kan du føye henne i det hun ønsker, kanskje ikke. Hun har ingen rett til å komme inn til deg hvis du ikke har avtalt det, ingen av barna har avtalt det eller du ikke ønsker det.

Persille1365381127

Det er gjerne uvant rett etter et brudd et man ikke lenger kan gå rett inn i tidligere felles bolig. Dette er noe alle må vende seg til å respektere hvis man ikke lager avtale om noe annet. Sannsynligvis har du sagt til henne mange ganger gjennom disse to årene at du ikke vil at hun skal gå rett inn, men hun gjør det likevel? Det er lett for meg å tenke at det har noe med krangel om barna og samvær med barna og gjøre? Har det det, bør du få time til dere på en familiekontor for å snakke om samvær på en måte som du tenker er bra for dere. Ellers ser jeg ingen annen utvei enn å låse døra eller skifte lås hvis hun har nøkkel. Du kan også si til henne at dette egentlig er en politi sak, men at du håper hun slutter med det, så du slipper å blande politiet inn. Høres ut som hun har et budskap med det, prøv å få tak i det først. Kanskje kan du føye henne i det hun ønsker, kanskje ikke. Hun har ingen rett til å komme inn til deg hvis du ikke har avtalt det, ingen av barna har avtalt det eller du ikke ønsker det.

Kan du prøve å legge inn litt avsnitt i innleggene dine?

Og om du ikke kan det (siden du aldri svarer på henvendelesene om det) kan du forklare oss hvorfor?

Kan du prøve å legge inn litt avsnitt i innleggene dine?

Og om du ikke kan det (siden du aldri svarer på henvendelesene om det) kan du forklare oss hvorfor?

vet ikke om hun leser svar til seg selv her inne.Kan evt maile henne på adressen som står på hjemmesiden hennes;-)

http://home.online.no/~torihep/

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...