Gå til innhold

Toril Hepsø - vet du hva jeg ønsker meg til jul?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Enig, det er helt håpløs å lese svarene fra henne, så det gidder jeg ikke lenger. Har sagt i fra til henne to ganger, men det virker ikke som om det hjelper. Det kan være at hun ikke får det til, men da kan hun svare det i det minste.

Enig, det er helt håpløs å lese svarene fra henne, så det gidder jeg ikke lenger. Har sagt i fra til henne to ganger, men det virker ikke som om det hjelper. Det kan være at hun ikke får det til, men da kan hun svare det i det minste.

Jeg tipper at hun skrive svaret i word og kopierer det inn. Da blir det uten avsnitt selv om det er avsnitt i opprinnelig tekst. Hvis man så bare bruker enter-tasten på vanlig måte for å lage asvnitt, blir det tilsynelatende avsnitt, men de lagres ikke/synes ikke når innlegget publiseres. Men det går an å få det til, altså.

Annonse

Jeg tipper at hun skrive svaret i word og kopierer det inn. Da blir det uten avsnitt selv om det er avsnitt i opprinnelig tekst. Hvis man så bare bruker enter-tasten på vanlig måte for å lage asvnitt, blir det tilsynelatende avsnitt, men de lagres ikke/synes ikke når innlegget publiseres. Men det går an å få det til, altså.

Jeg tror at det er en eller annen forklaring på det, men hun må da lese svarene sine senere og ikke minst våre kommentarer. Så får hun heller be noen om hjelp.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...