Gå til innhold

Når samvittheten står i konflikt med ønskene

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dere trenger hjelp!!!

Om hun ikke vil,synes jeg du skal gå alene.

Dine barn er avhengig av at du som voksen tar de rette valgene,og stiller opp for dem.

Syns det er bra at du har fått opp øynene litt,stå på du!! :0)

Barna dine fortjener at du kjemper for de!

Dere trenger hjelp!!!

Om hun ikke vil,synes jeg du skal gå alene.

Dine barn er avhengig av at du som voksen tar de rette valgene,og stiller opp for dem.

Syns det er bra at du har fått opp øynene litt,stå på du!! :0)

Barna dine fortjener at du kjemper for de!

Takk mors2. Godt å få litt støtte. Takk

Føler det er manger kvinner som svarer, og mange av dem anngriper meg? Kan forstå at det , ettersom di ikke kan forstå meg. Har hatt jevnlig kontakt med dem , men i smug for henne .ER IKKE DET BEDRE ENN OG ØDELEGGE EN FAMILIE TIL. Håpet jo att dette var noen forstyrrellser i forbindelse med to fødsler. Har satt hardt mot hardt nå så nå må ho velge.

Etter mitt syn er en familie der én person kan få gjennomslag for helt urimelige, ulogiske og slemme krav ved hjelp av trusler, ganske ødelagt allerede. Svært mye har gått galt i forhold til respekt, jevnbyrdighet, fordeling av goder og verdisyn.

Bra at du har satt ned foten. Håper dere får god rådgivning snart.

mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...