Gå til innhold

Ode til Glenn med minst 5 superlativer:

Anbefalte innlegg

“As days go bye” we will sadly forget this most owsome man

Glenn, not Madeiros, but I will not have time to become a fan

Since this greatest of idols so suddenly will disappear

because from the shadow another man does appear

We thought he was out – but now, without doubt

Kim Rune is back like a long lost boyscout!

One for all and all for one, always ready to sing along

I try to recall Glenn "as the days go bye", but the most clever or not, another one has caught mye eye!

Glenn is the best, Glenn is the sexyest, "as days go bye"

the song sadly fades away...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/294554-ode-til-glenn-med-minst-5-superlativer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ro, ro til fiskeskjær...

Bare innrøm det innerst inne visste du at Bjørn Johan ikkje holdt mål. :)

Hadde det vært opp til meg (noe det jo helt klart ikke er :(....) hadde det vært Kim Rune og Bjørn Johan i finalen, og Kim Rune hadde vunnet.

Hadde det vært opp til meg (noe det jo helt klart ikke er :(....) hadde det vært Kim Rune og Bjørn Johan i finalen, og Kim Rune hadde vunnet.

Det der var litt dårlig gjort av deg, for nå blei eg vippa av pinnen i og med at eg ikkje vet noe om Kim Rune og hans prestasjoner i Idol! *S*

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...