Gjest nervy Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Jeg er en jente på 17 år som for tiden er ganske så bekymret, for jeg tror nemlig jeg kan ha fått herpes. For et par dager siden hadde jeg symptomer på influensa med vondt i hodet og feber osv. Dagen etter var disse symptomene vekk, men jeg våknet istedet opp og var sår i underlivet, og oppdaget at jeg hadde små blødende sår rundt skjedeåpningen. Nå har jeg gått med dette i 2 dager, og etter å ha søkt litt rundt på doktoronline, tror jeg kanskje det kan være herpes jeg har fått. Jeg hadde også lignende symptomer for ca. 3 måneder siden, men da uten feber og vondt i hodet på forhånd. Det gjorde ikke så vondt som nå og det gikk over etter 3-4 dager. (En annen ting som jeg ikke er sikker på om kan ha noe med saken å gjøre, er at jeg for litt over et halvt år siden begynte å få blødningsforstyrrelser. Dette var riktignok etter en periode med stress, og legen satte meg på p-piller, noe som ikke virket, så jeg sluttet med pillen for en måned siden etter råd fra lege, men mensen kommer ikke når den skal.) Problemet er at jeg ikke vet hvordan jeg skal få konstatert om det er herpes eller ikke, og hvordan jeg kan behandle det, siden jeg for tiden er på et utvekslingsprogram i Sør Europa, og enda ikke kan språket så godt. Det er dermed vanskelig for meg å gå til lege, så det jeg lurer på er om det finnes behandlingsformer uten resept. Hva tror du er lurt å gjøre? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/294559-herpes-og-behandling-i-utlandet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.