Gjest Var gravid Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Det er nå seks uker siden jeg hadde en spontanabort og jeg blør fremdeles bittelitt. Det er veldig irriterende, i tillegg til at jeg er bekymret for at noe er galt. Jeg hadde i tillegg positiv eggløsningstest i begynnelsen av uken, men er redd for at disse blødningene vil påvirke dette. Nå er det jul også, så jeg har ikke tenkt å kontakte legen før etter nyttår, men jeg vil gjerne høre andres erfaringer i mens. Er det normalt å blø så lenge? Jeg er mest redd for at det er rester igjen og at jeg må gjennom en utskrapning, som jeg aller helst vil unngå. Er det sannsynlig at den EL-testen ble "feil" siden jeg fremdeles blør? Er det noen sjanse for at det kan bli befruktet og feste seg mens jeg blør litt? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/294622-langvarige-bl%C3%B8dninger-ved-spontanabort/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.