Gå til innhold

Kløe, svi på underlivet\penis

Anbefalte innlegg

Gjest juletida

hei, eg er ein gutt på 26år,rundt 10nov ha eg bærbert håret på underlivet\penis nesten helt ned,men bærbert alt hår rundt balla,rundt 8 deseber va eg hos ei kjøpedame for sex, vi bruket kondom.va normal sex,no det siste par dager ha eg hatt kun svi føles\kløe rundt penis\balla område. Penis\balla område er litt rød, men ser normal ut.kan det vere at håret veske tilbake å lage problem? eller kan det vere eg ha fått ein sjukdom? om så hvilken siden vi brukt kondom? bør eg sjekke mg?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/294626-kl%C3%B8e-svi-p%C3%A5-underlivetpenis/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Miklos Degre, Dr Med Spesialist i mikrobiologi

Hei,

Jeg vil tro at selve barberingen gjør hudområdene noe mer utsatt og kan i seg selv utløse noe kløe. På den andre siden er det nå ganske mange uker siden du gjorde det og jeg ville vente at eventuelle reaksjoner som kommer på barberingen ville kommet mye tidligere. Men kan ikke utelukke. Det andre alternativet er at du har pådratt deg en liten infeksjon. Kløe er typisk symptom ved soppinfeksjon, og den vanligste soppen i de regionene er Candida. Jeg ville prøve å smøre området med en antisopp-salve, f. eks. Canesten, som du kan kjøpe i apoteket, i alle fall i en fire-fem dager. Går det ikke over i løpet av en uke bør du kanskje konsultere lege som kan se på dette.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...