Gå til innhold

Er dette mulig?

Anbefalte innlegg

Min kjære har vært helt impotent i 1 år nå, og det ble slutt mellom oss for noen mnd. siden (ikke pga det).

I dag var han her, vi klemte og kysset litt, og jeg ble overlumpet av at han fikk skikkelig tenning på meg i gangen -og vi hadde sex!

Han minstet ikke ereksjonen et sekund, og fikk også utløsning.

Spurte om han hadde fått tilbake potensen nå, men han sa nei. Dette var bare et engangstillfelle..

Hmm, er det mulig eller? Jeg mener, HELT borte i over 1 år, og så plutselig sånn?

Kan det være at han narrer meg?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/294789-er-dette-mulig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 1 måned senere...

Ja vel!

Fordi at det er umulig at dette kan skje da eller?

Har aldri vært borti dette før, så jeg er rimelig blank på området..

Han har vært (er) veldig deprimert innimellom.

Selvfølgelig er det mulig . Samboeren min blir uintressert i sex når det er mye stress på jobb f.eks . Det er en helt vanlig tilstand tror jeg . Vi hører bare ikke så mye om det , for det er vel pinlig for mannfolkene å ikke få den opp å stå . Jeg tror ikke det er impotens som sådan , men når livet går en imot og man blir deppa eller stressa så går all energien til det og ikke noe blir igjen til sex , og dessuten synes man vel heller ikke selv at man er så lekker i slike perioder . Jeg mener at sex er et overskuddsfenomen og hvis man ikke har overskudd så er det heller ikke mulig å få lyst til å ha sex . Det at eksen din hadde sex med deg da han var på besøk betyr vel bare at han var heldig og hadde en god dag den dagen .

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/294789-er-dette-mulig/#findComment-2422319
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...