Gå til innhold

Er brun/svart utflod normalt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg er ei jente på 17år som får brun/svart utflod 2-3dager før menstrasjon. Jeg har hatt det omtrent siden jeg fikk mensen. Jeg fortalte det til ei venninne, og hun sa jeg burde kontakte lege. Kan noe være galt, eller er det normalt?

Skrevet

Hvis det kommer regelmessig før hver mens og alltid har gjort det så er det nok helt normalt for deg. Ikke noe å bekymre seg over. Så lenge det ikke følger med unormale smerter og/eller vond lukt så er det normalt.

Skrevet

Er helt enig med "Lillemus", at dette høres helt normalt ut. Virker som kroppen din gjør seg klar til å menstruere. Altså en begynnelse på en mens-periode.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...