Gå til innhold

Anbefalte innlegg

''det vært noen kvinner der ute villig til å opplære en ung mann for samfunnets beste,''

Det er selvfølgelig ikke det det er tale om! Det er snakk om to mennesker som treffer hverandre og har gjensidig glede av hverandre. Jeg kjenner faktisk til eksempler på kvinner som har syntes det var spennende å lære opp uerfarne gutter/menn, og da har ikke "veldedighetstanken" vært fremtredende. Ellers kan det jo være to like uerfarne mennesker som treffer hverandre for gjensidig glede. Uansett er det snakk om to mennesker som begge skal ha glede av opplevelsen, i motsetning til om den ene er prostituert.

Jeg skjønner man skal være ekstremt forsiktig med litt fleipete innlegg her inne.

Uansett så tror jeg det hadde vært vanskelig å gjennomføre en slik ide i prakisis. De fleste med manglende erfaring på dette området, ut ifra det jeg har lest på nettet, har manglende selvtillit, o.l. Ikke akkurat en gruppe som ville flokket seg til en slik ide. Jeg tror heller ikke at vanlige kvinner ville være med på noe slikt.

En god ide, men jeg greier ikke å se hvordan den praktisk skulle gjennomføres. Har du kanskje noen forslag på hvor man skulle begynt?

Fortsetter under...

Jeg skjønner man skal være ekstremt forsiktig med litt fleipete innlegg her inne.

Uansett så tror jeg det hadde vært vanskelig å gjennomføre en slik ide i prakisis. De fleste med manglende erfaring på dette området, ut ifra det jeg har lest på nettet, har manglende selvtillit, o.l. Ikke akkurat en gruppe som ville flokket seg til en slik ide. Jeg tror heller ikke at vanlige kvinner ville være med på noe slikt.

En god ide, men jeg greier ikke å se hvordan den praktisk skulle gjennomføres. Har du kanskje noen forslag på hvor man skulle begynt?

''Har du kanskje noen forslag på hvor man skulle begynt?''

Det innlysende måtte jo være på nettet; nettvenn, spray, sukker, finn eller lignende? Vær ganske ærlig om hva du søker; du trenger jo ikke legge ut fullt navn i første omgang. Kjenner flere som har funnet kjærester og elskere på nettet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...