Gå til innhold

fikk en mms fra min eks

Anbefalte innlegg

Gjest julebukk

Har vært slutt mellom eksen og meg noen mnd. Vi har 2 barn sammen. Går i håpet om att vi finner tilbake til hverandre igjen.

Vi var enige ombruddet begge to. Etter noen uker så angret jeg, og ville ha han tilbake, noe han ikke ønsker på dette tidspunkt.

Snakket med han ikveld en time på telefon. Etter en stund fikk jeg en mms fra han med en kanin og hjerter, sov godt og sangen: Jag trodde englane fans........

Hva er dette? Han er over 40 år, så dette tuller vi ikke med.

Kan han mene noe med dette?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/294865-fikk-en-mms-fra-min-eks/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AneM1365380603

Bare du kjenner han så godt at du kan vite om han mener noe med det. At han spanderte en time på deg i tlf er jo lovende da. Slike masseproduserte sms er en annen sak. De er ganske upersonlige. Jeg ville lurt på hvem han fikk den fra. Det kan selvsagt hende han har lastet den ned fra nettet, men det vet du jo ikke.

Gjest Silver Fairy

Han er jo fortsatt glad i deg etter så lang tid, selv om han ikke ønsker å fortsette sammen. Han sender mixed signals fordi han føler litt frem og tilbake. Du bør forholde deg til det han sier, nemlig at han ikke ønsker å fortsette sammen. Begynner du å tolke søte mms'er og andre søte ting han sier til deg, ender dette fort i trøbbel. Ved å forholde deg til det han sier gjør du ham også obs på hva han har valgt. Så får du vente å se om han fortsatt står for det eller angrer seg han også...

Gjest julebukk

Han er jo fortsatt glad i deg etter så lang tid, selv om han ikke ønsker å fortsette sammen. Han sender mixed signals fordi han føler litt frem og tilbake. Du bør forholde deg til det han sier, nemlig at han ikke ønsker å fortsette sammen. Begynner du å tolke søte mms'er og andre søte ting han sier til deg, ender dette fort i trøbbel. Ved å forholde deg til det han sier gjør du ham også obs på hva han har valgt. Så får du vente å se om han fortsatt står for det eller angrer seg han også...

Uff, hvet ikke hva jeg vil. I det ene øyeblikket vil jeg ha han tilbake og i det neste vil jeg ikke.

Han ser jo att jeg vil tilbake, og han vet akkurat hvor han har meg. Har tenkt litt på den MMSen, og har vell funnet ut att han nok kunne ha sendt den til flere. Men hvorfor til meg, når han hvet hvordan jeg har det.

Annonse

Gjest Silver Fairy

Uff, hvet ikke hva jeg vil. I det ene øyeblikket vil jeg ha han tilbake og i det neste vil jeg ikke.

Han ser jo att jeg vil tilbake, og han vet akkurat hvor han har meg. Har tenkt litt på den MMSen, og har vell funnet ut att han nok kunne ha sendt den til flere. Men hvorfor til meg, når han hvet hvordan jeg har det.

Kanskje du legger mer i mms'en enn han gjør? Jeg holder fortsatt ved at du bør forholde deg til hva han sier. (Jeg har gått i fella selv...)

''Etter en stund fikk jeg en mms fra han med en kanin og hjerter, sov godt og sangen: Jag trodde englane fans........ ''

Kan han være dritings?

*knis*

Julebukk: Jeg mener ikke å være ekkel med denne knisen, men det var jo en ganske god kommentar!? :o) Jeg holder litt med Silver Fairy jeg da. Forhold deg til det han sier, mannfolk forstår ikke hint og kan derfor heller ikke komme med hint(?)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...