Gjest Anonym bruker Skrevet 27. desember 2007 Skrevet 27. desember 2007 For en ukes tid siden fikk jeg konstatert bakteriell vaginose i skjeden. Og fikk Flagyl-resept for dette. Etter fullført behandling hadde jeg igjen samleie med partner. Det ble fortsatt fort sårt - men kun ved skjedeåpningen, ikke innover. Det kjentes annerledes ut en for en uke siden. Nå har jeg sive ved vannlating. Hva er dette? Fortsatt skjedekatarr? 0 Siter
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 27. desember 2007 Skrevet 27. desember 2007 Bakteriell vaginose gir ikke samleiesmerter eller sårhet. Svie ved vannlatning kan være urinveisinfeksjon, få urinen undersøkt ved å levere ren urinprøve med morgenurin til din lege. Hvor lenge har du hatt sårhet? Sårhet ved skjedeinngangen som har vart i lengre tid (måneder) kan være det man betegner vestibulitt, en slags overfølsomhet. Få en gynekolog til å vurdere det. Tilstanden er vanskelig å behandle. Vennlig hilsen Mette H Moen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.