Gå til innhold

Cybersex og følelser

Anbefalte innlegg

Gjest sliterlittnå

Jeg er godt voksen og i et forhold som er litt følelsesløst fra min side. Den siste tiden har jeg flørtet en del og snakket mye om sex med en jeg har møtt på IRC. Han er mye yngre enn meg, men vi liker de samme tingene. I går hadde vi skikkelig cybersex for første gang, hvor vi begge lekte med oss selv mens vi snakket. Det var veldig opphissende, men etter at vi var ferdige ble det veldig ekkelt. I dag har vi hatt problemer med å snakke sammen slik vi har gjort i flere måneder, og jeg føler meg rett og slett skitten. Har også dårlig samvittighet ovenfor min samboer, som ikke vet noe om denne virtuelle elskeren min..

Har chattet på nett i mange år med mange folk, men aldri om sex før nå og har altså aldri planlagt å ha cybersex før i det siste.. noen med erfaring fra dette som kan gi meg noen råd? Er det utroskap? Er det normalt å føle seg lei seg/tom/ensom etter en slik chat? Er det normalt å ha problemer med å kommunisere sammen etterpå? Jeg tror desverre jeg har mer enn seksuelle følelser for han, selv om det for det meste er sex vi snakker om.. lurer også veldig på hva han egentlig mener, han sier han har veldig sterke følelser for meg men at det hele virker litt vanskelig med tanke på at vi bor så langt fra hverandre og ikke snakker samme språk. Dessuten er jo aldersforskjellen helt feil.. han er 10 år yngre enn meg og studerer fremdeles.. og jeg burde egentlig være en voksen dame, men når jeg snakker med han føler jeg meg som en dum liten tenåring igjen.

Hjelp jeg trenger råd..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/294971-cybersex-og-f%C3%B8lelser/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest sliterlittnå

Jeg tror du får den spenningen du savner hos samboeren din hos denne gutten. Kutt ut gutten og sjekk om det er blodomløp i samboeren din istedet.

Takk for svar, jeg prøver faktisk å kutte han ut, men jeg skal være ærlig å innrømme at jeg savner han sykt. Ikke snakket med han i går kveld og dag. Jeg har prøvd å føle gode følelser for samboeren min i mellomtiden, det er vanskelig, men jeg prøver. Det verste er at jeg tar meg selv i å tenke at jeg kunne ønske det var han andre gutten istedenfor.. slik skal det vel ikke være?

Gjest Silver Fairy

Takk for svar, jeg prøver faktisk å kutte han ut, men jeg skal være ærlig å innrømme at jeg savner han sykt. Ikke snakket med han i går kveld og dag. Jeg har prøvd å føle gode følelser for samboeren min i mellomtiden, det er vanskelig, men jeg prøver. Det verste er at jeg tar meg selv i å tenke at jeg kunne ønske det var han andre gutten istedenfor.. slik skal det vel ikke være?

Savner du personen eller oppmerksomheten du får? Bekreftelsen og spenningen? Sånn jeg forsto det snakket dere mest om sex, så du kjenner han egentlig ikke noe særlig utenom det, eller? Om jeg er inne på noe bør du tenke på hva du kan gjøre sammen med kjæresten som får deg til å føle det samme.

Gjest Sliterfortsatt

Savner du personen eller oppmerksomheten du får? Bekreftelsen og spenningen? Sånn jeg forsto det snakket dere mest om sex, så du kjenner han egentlig ikke noe særlig utenom det, eller? Om jeg er inne på noe bør du tenke på hva du kan gjøre sammen med kjæresten som får deg til å føle det samme.

Desverre, kan man kanskje si, kjenner jeg denne gutten ganske godt ellers også, før vi begynte å snakke om sex snakket vi om alt mulig annet. Jeg savner dette vel så mye som jeg savner sexsnakket.

Jeg prøver som sagt å ikke ha kontakt med han, det er forsåvidt ikke vanskelig rent praktisk, ettersom jeg merker at han unngår meg for tida. Men rent følelsesmessig er det et helvete.

All fornuft tilsier jo at jeg bare skal drite i han, men jeg blir gal og klarer ikke fungere i hverdagen fordi jeg har så sterke følelser for han.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...