Gå til innhold

Mellomblødning eller gravid??

Anbefalte innlegg

Blødning en uke før forventet mensen:

Jeg er en jente på 25 år som har foretatt en konisering pga celleforandring. Denne ble foretatt i februar 2007. Var plaget med blødninger ved samleie, de fant celleforandring og jeg ble konisert.

Nå har jeg plutselig fått en mellomblødning en uke før forventet mensen. Har hatt mellomblødning EN gang før, men det er noen år siden. Blødningen var lyserød da jeg tørket meg, plutselig fikk jeg brun klissete utflod i trusa og dette forsatte i små mengder. Innimellom har det også kommet noe rødt blod. Men, det er så lite at jeg bruker kun truseinnlegg. Tre dager senere tok jeg en graviditetstest, men den var negativ. Har brun utflod på sjette dagen nå. Forventer mensen om ett par-tre dager.

Hva kan dette være???

Bruker yasmin p-pille. Har det gjort det i mange år nå, og har som sagt kun hatt mellomblødning EN gang for noen år siden. Den gangen blødde jeg like mye som en vanlig menstruasjon i 1,5 uke. Så den gangen kan det jo kanskje ha vært pga celleforandringen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/295010-mellombl%C3%B8dning-eller-gravid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...