Gå til innhold

Flaut å spøre mannen min...

Anbefalte innlegg

Gjest forflautåspøre

Vi har vært sammen i 4 år og har et bra sexliv.

Tidligere når vi hadde sex kunne det hende han hadde fingeren litt opp i rompa mi. Det var sinnsykt pirrende, og orgasmene jeg fikk da var ubeskrivelige.

Det er sikkert 2 år siden han sluttet med dette, men vet ikke hvorfor.

Kanskje han ikke tror jeg liker det?

Er bare så flaut å spøre ham om å gjøre det. Jeg styrer hånda hans mot rompa mi flere ganger når vi har sex, men han tar ikke hintet.

Kanskje han synes det er ekkelt?

Ville dere spurt rett ut?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/295032-flaut-%C3%A5-sp%C3%B8re-mannen-min/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jo litt pinlig da...

Men når du har kommet over den terskelen har du gjort noe viktig i forhold til kommunikasjonen i forholdet deres. Så du bør spørre han. Her dreier det seg om gevinster utover å få et friere og ønskelig sexliv for deg/dere. Det blir for mange par ikke lettere med årene, og alle par har sine kommunikasjonsformer/grenser som kan virke merkelige for andre. Nettopp fordi det er pinlig for deg bør du spørre.

Gjest flautåspøre

Men når du har kommet over den terskelen har du gjort noe viktig i forhold til kommunikasjonen i forholdet deres. Så du bør spørre han. Her dreier det seg om gevinster utover å få et friere og ønskelig sexliv for deg/dere. Det blir for mange par ikke lettere med årene, og alle par har sine kommunikasjonsformer/grenser som kan virke merkelige for andre. Nettopp fordi det er pinlig for deg bør du spørre.

Hvis han hadde villet det, hadde han jo tatt hintet mitt. Jeg tenker det derfor ikke er noen vits i å spøre. Jeg har jo ledet hånda hans mot rompa mi mange ganger og håpet han ville gjøre noe mer, men neida...

Han er alltid så redd for å bli møkkete på henda og er redd for bakterier, så det er kanskje ikke hans greie...Han har jo gjort det før?

Jeg føler meg som en ekkel gris, hvis jeg skal spøre om det...

Hvis han hadde villet det, hadde han jo tatt hintet mitt. Jeg tenker det derfor ikke er noen vits i å spøre. Jeg har jo ledet hånda hans mot rompa mi mange ganger og håpet han ville gjøre noe mer, men neida...

Han er alltid så redd for å bli møkkete på henda og er redd for bakterier, så det er kanskje ikke hans greie...Han har jo gjort det før?

Menn er utrolig dårlige på å ta hint, du må si spesifikt hva du vil. :) Hvis han har gjort det før så kan han gjøre det igjen, for deg.

Annonse

Du er ikke en ekkel gris. Når det gjelder sex er det meste både helt normalt og samtidig forunderlig ekkelt og deilig. Sex er jo en helt forunderlig ting synes jeg, og hva som er oppleves ekkelt eller godt er helt individuelt. Hva som er litt kinky sex likeså. Noen synes tungekyss er ekkelt, andre slikking. Og med den feile personen kan det meste være ekkelt. Likeså kan noe kjennes ekkelt ut med den rette personen. Det er bare slik det er. Det betyr ikke at det er noe galt hverken med deg eller han. Men å snakke om det som er vanskelig og pinlig tror jeg på. Uansett hva som skulle bli utfallet, har det en gevinst. Man bør ikke være redd sin nærmeste partner.

Gjest ogsålittflau

Skjønner litt hva du mener, jeg er også i et forhold hvor han er veldig redd for bakterier og "møkk". Får meg til å føle meg som den pervoen når jeg kanskje ønsker å gjøre litt mer "skitne" ting enn han. Bl.a så er han livredd for å komme i nærheten av munnen min etter oral..

Skjønner litt hva du mener, jeg er også i et forhold hvor han er veldig redd for bakterier og "møkk". Får meg til å føle meg som den pervoen når jeg kanskje ønsker å gjøre litt mer "skitne" ting enn han. Bl.a så er han livredd for å komme i nærheten av munnen min etter oral..

Men alikevel ønsker han å bli sugd??? Merkelig fyr..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...