Gå til innhold

manglende mens gravid symptomer negativ hsg test og forstørret livmor =8 uker på

Anbefalte innlegg

hei jeg er ei dame på 31 år som sliter litt med psyken akkuratt nå. jeg har tre skjønne friske barn og valgte å sterelisere meg da vi ikke ønsker oss flere barn .jeg stereliserte meg for 4 år siden .i ettertid har jeg hatt mange rare mens typer men de har alltid kommet til punkt og prikke .den siste mensen jeg hadde var start 1 november 07 og slutt 3 november 07 siden har jeg ikke hatt mens men i stedet de klassiske blodårene som går i fra hals til bryst forstørret brunt rundt brystvorte morgen kvalme og en liten kul på maven nederst og vonde bryst og en liten ål som virrer rundt med de klassiske boblene men alle testene er negative så de tok og kjente på meg innvendig og da sa legen at livmora tilsa 8 uker på vei men at det var liten sannsynlighet for at jeg var gravid så lenge jeg var sterelisert ..skal til legen igjen på onsdag men jeg sliter så fælt nå jeg vil ha ett klart svar er jeg gravid eller ikke å i så fall hvis jeg ikke er det hva i hule er det som er feil da innbilt svangerskap... håper på svar med vennlig hilsen desperat

Fortsetter under...

hidi, the scorpion

Har aldri hørt maken til lege! Han bør du bytte ut!

Graviditet utenfor livmora, er ikke uvanlig etter sterilisering, men det gir smerter. En test vil likevel gi positivt utslag om du er gravid.

Får du smerter og feber så oppsøk legevakten!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...