Gjest anonymfordetteerikkeenkeltformeg Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Jeg er ganske så nyforelska, jeg og typen min har vært i lag i noen måneder nå. Det er omtrent 3 uker siden vi begynte å ha sex. Vi ventet vel begge to for å være helt klare for det. Han tok jomfrudommen min. Jeg er ganske uerfaren etter å ha vært syk med anoreksi i veldig mange år og ikke vært i nærheten av er forhold. Det som jeg føler er problemet er at jeg vil ha sex oftere enn han vil. Føler meg dum for jeg trodde det var guttene som ville ha mer, er han kanskje ikke har så veldig lyst på meg eller? Samt når vi kysser så føler jeg han går fort lei, mens jeg hungrer på mer. Han har selv bare vært i et forhold selv og det er er ei stund siden. Jeg føler meg så innmarig sugen på nærhet, ikke med hvem som helst da, men med ham. Han er god med meg, koser, kysser og sånt, men jeg får liksom aldri nok. Det er litt slitsom for jeg vil ikke mase på han. Spesielt da han er overarbeidet for tiden. Jeg har ikke nevt dette for ham, og jeg tror heller ikke jeg tør. Han betyr hele verden for meg og jeg er livredd for å skyve han i fra meg eller at han skal føle at dette forholdet er "to much". Han sier jo ofte at han elsker meg og sånt, men jeg sliter med å tro på det han sier. Sånn som når han sier at jeg har en deilig kropp osv. Jeg hater selv kroppen min. Så det er ikke fordi han ikke er en type å stole på for det er han, han er verdens beste kjæreste. Han sier også at han ikke tenker fremover, sånn som at han ikke vet om vi er i lag om et år eller ikke, men at han har det bra nå og at han aldri har hatt det så bra som nå. Jeg tenker ofte fremover, jeg elsker ham og vil ha ham for alltid. Noe jeg heller ikke tør å si til ham(at jeg vil ha han for alltid i livet mitt). Jeg tør ikke tenke tanken på miste ham. Jeg sliter med anoreksi og depresjon noe som kanskje gjør meg litt vel usikker på meg selv, vet dette kan ha en innvirkning, men jeg er mye bedre så jeg vet ikke helt. Håper dette ble forståelig å lese. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/295089-sex-og-n%C3%A6rhet-f%C3%B8ler-jeg-trenger-mer-enn-han/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.