Gå til innhold

Hvor langt på vei??

Anbefalte innlegg

Gjest lillebebien

Jeg har tatt to graviditetstester i løpet av den siste uka, og selv om jeg ikke forstår det helt ennå er jeg nok gravid i og med at begge har vist positivt resultat! :-)

Er utrolig glad, men samtidig forfjamset og greier som sagt ikke ta det innover meg.

Det jeg lurer på er om noen kan si sånn ca hvor langt jeg er på vei? Hvor langt på vei er man før det vises på en graviditetstest? Jeg skal gå til legen over nyttår, og jeg vet at dette ikke er lett for noen å svare meg på, men om noen vet hvor lenge man har vært gravid før det vises som regel blir jeg glad for svar.

Hilsen hoppende glad mother to be :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/295138-hvor-langt-p%C3%A5-vei/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lillebebien

Når hadde du mensen sist da? Og hvor lange sykluser har du normalt?

Det er det som er problemet... jeg har så ustabil syklus, men jeg synes å huske at jeg hadde litt blødning i midten av oktober...

Men har ingen fast syklus! Har hatt menstruasjon to ganger etter at jeg sluttet med p-pillen i juni.

Det er det som er problemet... jeg har så ustabil syklus, men jeg synes å huske at jeg hadde litt blødning i midten av oktober...

Men har ingen fast syklus! Har hatt menstruasjon to ganger etter at jeg sluttet med p-pillen i juni.

Da er det vel legeundersøkelse og ultralyd som må til for å bestemme termin.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...