Gå til innhold

Noen tanker.

Anbefalte innlegg

Gjest har migrene

Jeg er ikke i form. Jeg tok en tablett i formiddag, og snart skal jeg på jobb. Det er umulig å finne ekstravakt til en nyttårskveld der alle har planer, så det må gå greit.

Jeg hadde også vondt i hodet i hele går, og fredag og lørdag tok jeg også tablett for migrenen.

Jeg har vondt nede i ryggen og i bekken; kan det ha en sammenheng? Jeg tviler, for migrenen kommer visst når den vil og når det minst passer. Og selvsagt passer det aldri.

Jeg skrev mail til en venninne og fortalte hvordan jeg hadde det, og i mailen tilbake er det ikke god bedring eller noe. Hun skriver om hvor hyggelig de har det hjemme nå, og om alt husarbeidet hun har fått gjort. Og jeg tenker på alt jeg ikke har fått gjort, og at ungene nok får en nyttår som er nesten som en vanlig kveld.

Det var det jeg måtte si til noen.... ;-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/295221-noen-tanker/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest litt bedre

Hei!

Det finnes et uttrykk som heter "å ikke unne sin verste fiende..."

Men jeg må innrømme at jeg av og til skulle ønske at til og med mine beste venner og familie skulle hatt ett minutt eller to med min migrene. Det er ikke mange som klarer å fatte hvordan vi har det nei. Til og med min kjære mann som er omtenksomheten selv, har dette problemet av og til.

Et lite tips; jeg har ikke brukt forebyggende på en stund, men begynnte akkurat på Sarotex (antidep.), kun 10 mg pr kveld. *Det ser faktisk ut som det hjelper, har ikke hatt det så bra på lenge. Etter en vanskelig høst med kanskje 2 gode dager pr uke, ser det faktisk ut som jeg er kommet inn i en bedre periode.

Ta vare på deg selv, det er ingen andre som gjør det!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/295221-noen-tanker/#findComment-2382159
Del på andre sider

Gjest har migrene

Hei!

Det finnes et uttrykk som heter "å ikke unne sin verste fiende..."

Men jeg må innrømme at jeg av og til skulle ønske at til og med mine beste venner og familie skulle hatt ett minutt eller to med min migrene. Det er ikke mange som klarer å fatte hvordan vi har det nei. Til og med min kjære mann som er omtenksomheten selv, har dette problemet av og til.

Et lite tips; jeg har ikke brukt forebyggende på en stund, men begynnte akkurat på Sarotex (antidep.), kun 10 mg pr kveld. *Det ser faktisk ut som det hjelper, har ikke hatt det så bra på lenge. Etter en vanskelig høst med kanskje 2 gode dager pr uke, ser det faktisk ut som jeg er kommet inn i en bedre periode.

Ta vare på deg selv, det er ingen andre som gjør det!!!

Takk.

Jeg har også tenkt at "De skulle bare visst..." når det blir sammenlignet med bare vondt i hodet.

Jeg prøver å ta vare på meg selv, men akkurat nå er jeg negativ og så lei meg. Jeg vil gjerne vite årsaker slik at jeg kanskje kan få det bedre etter hvert. Det er grenser for hvor lenge jeg kan holde meg oppe. Ingen andre enn meg vet hvordan det er. Hver uke har vonde dager og det tar på kreftene.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/295221-noen-tanker/#findComment-2382517
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...