Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei,

jeg har fått problemer med underlivet. Har store mengder hvit, kornete utflod. Er svært sår nedentil, og " i sprekken" mellom kjønnsleppene er det åpne sår. Er også øm og sår fram til klitoris og i området omkring, samt bakover mot endetarmsåpningen.

Det svir veldig ved vannlating, men er sårt, ømt, klør og svir hele tiden. Tar smertestillende. Har prøvd å smøre med en salve, men føler ikke at det hjelper.

Føler hele tiden trang til å late vannet, men det "siver" bare små mengder når jeg går på toalettet. Ikke noe trykk på strålen. Problemer med lekkasje, må bytte bleie (Tena Comfort Plus) ganske hyppig, ca hver 3. time, så og si hele døgnet igjennom.

Hva kan dette være?

Finnes det noe jeg kan kjøpe på apoteket? Vil helst ikke til lege, men dette er bortimot uutholdelig. Er det sammenheng mellom lekkasjeplagene og utfloden?

HAr også smertefulle, langvarige mestruasjoner....heldigvis med lange intervaller, ca 40 dager mellom start av hver periode.

Er svært øm i nedre del av magen, har det noe å si?

Takknemlig for svar!

Er redd det skal være noe farlig....hva skjer evt hvis jeg går til lege? Hater legebesøk!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/29537-hvit-kornete-utflod/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hej du!

Tror det første der kan være urinveisinfeksjon! når du sier at det svir og må tisse ofte men det kommer så vidt noe som helst når du går på do...det der høres ut som urinveisinfeksjon (blærekatarr), så jeg tror du bør ta med deg en urinprøve til legen slik at han/hun kan få se på det! Og det må gjøres temmelig fort, hvis ikke kan noe med nyrene/blæren bli ødelagt. Det fikk jeg beskjed om av legen da jeg hadde det at hvis jeg hadde ventet lenger kunne jeg få skader på nyrene/blæren. Så ta deg en tur til legen du, og hør hva legen sier!

klæm

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/29537-hvit-kornete-utflod/#findComment-118374
Del på andre sider

hej du!

Tror det første der kan være urinveisinfeksjon! når du sier at det svir og må tisse ofte men det kommer så vidt noe som helst når du går på do...det der høres ut som urinveisinfeksjon (blærekatarr), så jeg tror du bør ta med deg en urinprøve til legen slik at han/hun kan få se på det! Og det må gjøres temmelig fort, hvis ikke kan noe med nyrene/blæren bli ødelagt. Det fikk jeg beskjed om av legen da jeg hadde det at hvis jeg hadde ventet lenger kunne jeg få skader på nyrene/blæren. Så ta deg en tur til legen du, og hør hva legen sier!

klæm

Hei,

er ikke bedre.....så nå har jeg ringt legen.

Kvir meg, men må vel. Kjenner pulsen er ganske høy, HATER å gå til legen.....men har fått time på fredag.

Så til deg, litjmya, jeg sender noen ord når jeg har vært der.

TAkk for at noen gadd svare...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/29537-hvit-kornete-utflod/#findComment-118525
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Hei,

er ikke bedre.....så nå har jeg ringt legen.

Kvir meg, men må vel. Kjenner pulsen er ganske høy, HATER å gå til legen.....men har fått time på fredag.

Så til deg, litjmya, jeg sender noen ord når jeg har vært der.

TAkk for at noen gadd svare...

hei Siis, hvordan gikk det til legen? er litt nysgjerri..håper du har blitt kvitt plagene dine nå?hva var det for noe?

klæm

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/29537-hvit-kornete-utflod/#findComment-127573
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...