rune20 Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Hei, Var på feriereise til Tyrkia i mai 2007, på vei hjem fra ferien begynte jeg å klø noe grusomt på kroppen. Det virket som det var en type innsektbit nesten akkurat som myggebit etc. Det dannet seg små kløende "klumper" på huden og det ble arr dannelse når de forsvant etter en tid. Mitt broblem er at dette dukker opp rett som det er nå i ettertid, andre plasser på kroppen og på samme plasser hvor de etterlot seg arr. Kontaktet fastlegen min som mente det var "fugle lopper" som var årsaken, han sjekket blodet for alergi etc. men kunne ikke se at det fantest noe galt og fikk noen tab. mot "fugle lopper". (Predisinol et eller annet) Dette var det ingen hjelp i og gikk tilbake til fastlegen et par mnd. etter, han sendte meg til hudlege og denne legen hadde samme teori samt at han også mente at det kunne være "elveblest". Fikk samme tab. fra hudlegen og som selfølgelig ikke har hjulpet noe som helst. Nå holder jeg på å klø meg ihjel. Er det noe hjelp å få andre steder, eller hva mener dere det kan være? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/295383-utslett/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.