Gjest vondt detta Skrevet 2. januar 2008 Skrevet 2. januar 2008 Jeg er så tett i nesa. Spesielt den ene siden(venstre side). Tykt grønt/gult snørr. Ørevoksen er brun(venstre øre). Når jeg snyter meg spretter ikke det øret opp. Det sprenger i panna og nesa..Jeg får ikke pustet skikkelig gjennom nesa.. Føler at jeg stadig går rundt og brygger på noe.. Hva er dette?, og hva kan jeg gjøre m dette? 0 Siter
@Inger Skrevet 3. januar 2008 Skrevet 3. januar 2008 Høres ut som bihulebetennelse. Får aldri tømt nesa, og trykksmerter diverse steder i ansiktet. Forkjølelse får ofte ørene til å tette seg også. Få det sjekket hos lege. Jeg fikk nettopp penicillin mot det samme ;-) 0 Siter
Gjest vondt detta Skrevet 3. januar 2008 Skrevet 3. januar 2008 Høres ut som bihulebetennelse. Får aldri tømt nesa, og trykksmerter diverse steder i ansiktet. Forkjølelse får ofte ørene til å tette seg også. Få det sjekket hos lege. Jeg fikk nettopp penicillin mot det samme ;-) Så bra at du fikk noe for det :-) Snakka m legen min i dag jeg og. Han vil muligens sette meg på pencilin. Hva fikk du? Håper det tar knekken på bihule bet din. Det er skikkelig vondt i nesa, rundt øynene og bøyer jeg hodet ned mot gulvet, føler jeg at hele hjernemassen er på vei ut..Føler at jeg er potta tett i hodet.. Tror du det er bihulene mine og? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.