SkatCat Skrevet 12. juni 2001 Del Skrevet 12. juni 2001 Hei !! Etter 8 uker med Metformin så ser det nå ut som jeg har fått en slags "syklus" (jeg har PCO). Forrige gang hadde jeg EL dag 25 i syklus, og nå er jeg på dag 24 i syklus og testet to blå på Clearplan. Men jeg testet ikke i går så jeg vet ikke om den ville gitt utslag da også!! Vil den resultat-streken bli svakere etter eggløsning?? Det som er er at jeg i dag har kjempevondt på begge sider ca der eggstokkene er, det føles ømt og hovent i hele underlivet. Har hatt det slik hele dagen, og slik var det forrige syklus på dag 25 også. Vil desse smertene forekomme FØR eggløsning, under eggløsning, eller etter eggløsning??? Min mann har dårlig sædkvalitet så det er svært viktig for oss å treffe, om vi har sex i dag og i morgen vil det være optimalt, eller burde vi vært tidligere ute?? Når min mann har lite normale sædceller vil de leve kortere? Vi hadde sex søndag, vil de leve i tirsdag? Mange spørsmål dette, men det er ikke lett å finne svar på desse tingene!! På forhånd takk!! Vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/29543-eggl%C3%B8sningssmerter/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 12. juni 2001 Del Skrevet 12. juni 2001 Streken vil bli borte etter eggløsning. Du kan ha fått det man betegner 'Overstimulering' at det kommer cyster på eggstokkene etter eggløsning. Du bør få din gynekolog til å se på deg med ultralyd. Hvis du har hatt eggløsning, vil det ikke lenger være mulighet for graviditet i denne syklus. Det er dagene før og selve eggløsningsdagen som er de fruktbare. Hvis det er få sædceller, vil de vanligvis også bevege seg mindre. Lykke til. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/29543-eggl%C3%B8sningssmerter/#findComment-118473 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.