Gjest svimmel80 Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Hei... Den 8 desember hadde jeg ubeskyttet sex og sånn ca den 17 desember fikk jeg en blødning som lignet på mens på en måte. Går på p-pillen Yasmin og synes derfor det var litt rart at jeg fikk en blødning når det fortsatt var over en uke igjen på brettet. bruker ta tre brett sammenhengende og har så å si aldri hadd en slik mellomblødning.( Har ikke tatt pillene til samme tid hver dag.) blødde ikke så mye som ved vanlig mens og det ble etterhvert rosa utflod. og litt kløe... Varte i vel ca en uke så stoppet det. Føles også som om det var stikking i magen på en måte, litt rar følelse og i tillegg var jeg svimmel. Den 29des.og 1jan. var jeg så ute på byen, drakk da litt alkohol og begge dagene etter var den rosa utfloden på plass igjen. Er enda litt svimmel av og til og stikkingen i magen er der også rett som det er. Så lurer veldig på hva det er for noe... Kan vel sikkert være klamydia, men har hadd det før og da var det ikke slike symptomer. Håper du kan svare meg... Jeg er 27 år og har brukt p-piller i 6år nå... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/295464-bl%C3%B8dning-og-utflod/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.