Gjest Devi purpur Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Ja, så kommer et nytt "er jeg gravid"-innlegg :-) Jeg hadde første dag i siste menstruasjon 24.november. Jeg har tatt 4 tester og alle er negative, men det er altså 40 dager siden siste mens. Jeg har hatt forholdsvis uregelmessige sykluser, men den lengste jeg har hatt før er på 36 dager og da har jeg merket antydninger med spotting 3-4 dager før mensen har kommet. Har testet meg den 21, 26, 29 og 31 desember. Alle er som sagt negative. Jeg har ingen andre tegn på graviditet, så føler meg ikke gravid, samtidig som jeg på en måte har sluttet å vente på mensen...som at jeg vet den ikke kommer. Jeg har hatt nå-kommer-mensen-følelsen, men den er også sluttet å komme. Jeg er ikke kvalm, ikke ømme pupper. Hvilke andre grunner kan det være til at mensen uteblir? Jeg er ikke for tynn eller har slanket meg. Jeg har kanskje vært litt stresset på jobben i desember, men fridagene i julen har jeg fått slappet av. Har noen noe tips på hva det kan være? Kan jeg være gravid likevel? Når bør jeg ta neste test? Når bør jeg bestille time med lege? Om jeg er gravid nå, hvordan er det med reising til utlandet i begynnelsen av juni? Takker for alle svar. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/295537-40-dag-og-negative-tester/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.