Gå til innhold

Føler det brenner i hjertet eller rundt hjertet.

Anbefalte innlegg

Hei jeg er en jente på 22 år. For ca en uke siden fikk jeg en slags smerte/ubehag rundt eller i hjertet,ble livredd og gikk til legen dagen etterpå,men da var ikke smertene/ubehaget det fullt det samme som dagen før,han lyttet på hjertet,og på ryggen og kunne ikke finne noe. Har dette ubehage/smertene hele tiden,i begynnelsen var det for det meste når jeg trakk pusten jeg kjennte ubehaget/smertene,men nå etter hvert blir det liksom hele tiden. Klarte ikke helt og slappe av selv etter lege besøket,og et par dager senere når jeg skulle legge meg,ble ubehaget/smerten litt mer intens og reiste inn på legevakten. Der ble det gjort samme sjekk som hoss legen,lyttet på hjerte og han kunne ikke finne noe uvanlig. Prøvde og slå meg til ro med at siden 2 leger hadde lyttet på meg så måtte jo alt være bra. Men dagen etter ble jeg skikkelig bekymret igjenn,den venstre armen ble helt nummen og hadde slags smerte på hver side av ryggen begynnte og gråte og var livredd for jeg mente det måtte jo være noe med hjertet siden jeg hadde dette ubehaget/smerten i tilegg til nummen venstre arm om på hver side av ryggen,søkte da på internett på hjerteinfarkt og der sto det noe om smerte i arm spesielt venstre slik som jeg hadde,bare at jeg var på en måte nummen,følte jeg hadde mista følelsen i den, Så reiste på legevakten igjenn og fikk tatt EKG lå på en benk mens di festet noen ledninger på insiden av bena,håndleddene og brystet. Di kunne ikke fine noe med hjertet,snakket et eller annet om muskel smerte rundt hjerte eller noe og mente at alt var greit med hjertet. Reiste hjem og følte jeg kunne slappe 100% av selv om jeg fremdeles hadde dette ubehaget/smertene. Men nå noen dager etter EKG undersøkelsen har jeg fremdeles dette problemet,bare nå at jeg føler det brenner i hjertet det gjorde det ikke tidligere blir helt frustrert og gråter er livredd for og dø er sikker på at det er noe galt med hjertet,er redd legene har oversett en feil eller noe. Er foresten gravid i 18 uke,og jeg sluttet og røyke da jeg ble gravid. Har jeg grunn til bekymring,selv etter EKG undersøkelsen?? Hva kan det være? P.S faren min skal på sånn sykkel EKG snart er ikke helt sikker på hvorfor,men tror kansje det er noe md brystet eller hjertet han er 61.

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...