Gå til innhold

Noen som har prøvd igjen flere ganger...

Gjest Ei som lurer på om det er lurt å prøve igjen....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dersom det ikke har vært en endring i noe stort (f.eks. at en har sluttet å drikke e.l.) så tror jeg ikke det er mulig å reparere.

Har selv vært gjennom å bo fra hverandre en gang, men det skjer ikke en gang til. Enten fikser vi det nå, eller så er det over og ut.

Gjest Ei som lurer på om det er lurt å prøve igjen....

Prøvd og feilet like mange ganger. Det endte med brudd. Når problemene ikke lar seg løse etter fire ganger sammen så bør man snart innse fakta. Eller..?

Jo du har rett i det... men er så vanskelig å komme seg videre... Er fysisk veldig tiltrukket av hverandre og har veldig like interessert, stortrives i hverandres selskap, men likevel uendelige krangler..

Tenker ofte jeg vet hva jeg har (hadde), men ikke hva jeg får....

Faen og, han er så sinnsykt kjekk...

Samboeren min og jeg er på tredje forsøk! Men alt er annerledes denne gang! Vi er begge mer seriøse, mer voksne, og har vært sammen med andre i mellomtiden, og konkludert med at vi vil ha hverandre. Nå har det vart i 2 år og vi har det finere enn noensinne.

Lykke til!

Annonse

Jo du har rett i det... men er så vanskelig å komme seg videre... Er fysisk veldig tiltrukket av hverandre og har veldig like interessert, stortrives i hverandres selskap, men likevel uendelige krangler..

Tenker ofte jeg vet hva jeg har (hadde), men ikke hva jeg får....

Faen og, han er så sinnsykt kjekk...

Kjenner meg igjen. Jeg har gjort det slutt med samboeren min fire ganger i alle fall, men har ombestemt meg før han har rukket å flytte ut. Han lover bot og bedring, og han har startet til psykolog. Han har i tillegg lovet å redusere alkoholinntaket. Han har vel forbedret seg litt på noen områder, men vi krangler fortsatt svært mye, og fyllekulene er fremdeles ikke over selv om det ikke skjer så ofte.

Vi er også sterkt fysisk tiltrukket av hverandre, mye lidenskap. Men denne lidenskapen gir seg også utslag i voldsomme krangler.

Jeg er fryktelig lei og sliten av alle opp og nedturer, og drømmer om et mer harmonisk forhold med en mer trygg og moden man. Men som du sier vet man hva man har ikke hva man får. Kanskje er alternativet å være singel, eller en kjedelig mann.... Alle de gode konfektbitene er kanskje spist..........

Slike forhold som er preget av stadig opp og nedturer vil nok aldri bli anderledes, men man venner seg kanskje til det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...