Gå til innhold

verdens dummeste dame?


Gjest dummedum

Anbefalte innlegg

Noortje: - jo, det er dumt, derfor kommer jeg ikke til å gjøre det før økonomien er "på plass"

.

Det forundrer meg forøvrig litt hvor opptatt mange er av at han er ett økonomisk "rotehue". Det har sine årsaker, - og dem har jeg forståelse for.

Jeg har heller aldri basert livet mitt på å være avhengig av andres (les MENNS) økonomi, - jeg holder orden på MIN, og lever etter den.

Når jeg har lest de mange svarene her har jeg stadig blitt minnet om en ungdomsfleip vi hadde i venninnegjengen... "- finn en 80-åring med penger og gift deg med han, - så blir du en rik ung enke og er sikret." Ungdommelig kynisme på sitt beste ;p

Har det virkelig blitt sånn at noe av det første damer nå til dags sjekker er interessante menns økonomi??Avskrives potensielle forhold hvis mannen ikke har penger?

Klart jeg ser alle fordelene med en ryddig økonomi, men penger har aldri hatt noen innvirkning på hvem jeg blir glad i, - muligens fordi jeg har vært økonomisk uavhengig (klart meg selv) hele mitt voksne liv.

Penisforlengerne interesserer meg ikke, - her er det ekte vare som teller ;p - ikke sant, Dr.Enilno? ...Jeg har jo tross alt gått i "sexfellen"... som "de fleste kvinner" - hehe. Enda godt det var iallefall EN dame som reagerte på DEN ;)

Her synes jeg du roter litt. Dette ble litt tullete for meg.

Det er stor forskjell på å gå etter menn med mye penger og en som skylder penger til langt oppover ørene.

Det har, så langt jeg har lest, ikke blitt sagt noe annet i denne tråden enn at han har rotet det til økonomisk og har ikke evnen til å gjøre opp for seg.

Jeg ser at du skjønner hvorfor det har blitt som det har blitt, men det endrer ikke det at han ikke har sørget for å gjøre opp for seg. Altså fått ut fingeren. Dette ser det ut til at du glemmer helt.

Igjen, det er stor forskjell på å finne menn som har mye penger og en mann som har vanlig inntekt og styring på økonomien sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...