avidi Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Jeg har brukt disse pillene nå 14 dager for å redusere pms og sterke blødninger. Hvor lang tid tar det før jeg evt. kan merke noen bedring når det gjelder pms. Det er underlivssmertene som er mest plagsomme, selv om også humøret ikke er helt som det burde være. Jeg kjenner nå at at jeg er på full fart inn i en ny runde med pms, og om mulig ennå kraftigere enn før jeg begynte med Cerazette. Alle blodprøver og bakteriprøver er helt fine, ingen ting galt å se ved ultralyd og jeg har ennå ikke begynt på overgangsalder. Gynekologen lurte på om jeg kunne ha endometeriose, men hun kunne ikke umiddelbart se det av undersøkelsen. Det jeg lurer på er om Cerazette vil hjelpe mot denne type plager. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/295599-erfaringer-med-cerazette/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.