Gjest Raymond S Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Hei Nina! I det siste har jeg fått noen problemer med nakken. det er ganske ubehagelig, hver gang jeg rører på nakken så "knirker" det, eller man hører et slags klikk i hodet. Først trodde jeg dette kunne være klikket man hørte som var et symptom på hjerneslag, men tror ikke det siden det har vart så lenge. Det klikket komer også når jeg legger meg og er helt rolig. det er ikke høyt men merkbart. Øyelegen min sa det kunne ha noe å gjøre med synet mitt. Jeg dro for å sjekke synet igår og da han ba meg fokusere på en pennspiss ristet hele nakken min. Kan det være noe med synet som belaster nakken? Er også svimmel og litt hodepine mye men det tror jeg har med synet. Er på en annen side litt usikker med nakke"klikkingen". Vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/295604-nakkeproblemer/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.