Gå til innhold

kløe rundt fingre

Anbefalte innlegg

hallo hallo! nå har jeg prøvd å lese ijgennom en del av spørsmål og svar her men finner ikke helt hva jeg leter etter. jeg er en gutt på 20år nå, og har alltid hatt diverse allergier pluss eksem, spesiellt på hendene. for to år siden sluttet jeg å ta allergitablettene mine, og klarte meg veldig godt uten di til tross for en glovarm sommer med sikkert mye pollen. etter det sluttet jeg og reagere på de tingene jeg var allergisk mot, pluss at allt utslett og kløing på hendene forsvannt. jeg tar fortsatt ikke tablettene og merker ikke noen spesielle allergireaksjoner, ikke så mye som før hvertfall, men kløen på hendene har begynnt å komme skikkeli tilbake sist gadda jeg ikke klø så masse så da tok jeg hendene under varmt vann, etter det kom det fram hvite blemme lignende saker på hendene og rundt fingrene, de forsvannt etterhvert. pluss at utslettene kommer som regel på de samme plassene på hendene. så kan det ha noe me allergitablettene og gjøre, eller burde jeg bare komme meg til en hudspesialist?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/295655-kl%C3%B8e-rundt-fingre/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...