Gjest kviseHATER Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Hei da jeg var 17 og 18 år var jeg veldig plaget med kviser i ansiktet. og da mener jeg i veldig stort omfang, så mest ut som svære utslett. særlig rundt munn, i kinn og øverst på halsen under haken. gjorde ikke akkurat underverker for selvtilliten. Så begynte jeg på p piller i okt 04 og i desember merket jeg at kvisene forsvant. Jeg var overlykkelig! sommeren 05 sluttet jeg på pillene og etter 3-4 mnd var ansiktet mitt like fullt av kviser. Igjen begynte jeg på p piller og etter 3-4 mnd var de borte. mye p pille snakk her, men nå har jeg altså sluttet med de igjen fordi meg og kjæresten vil ha barn. Så nå er jeg redd for at jeg om noen mnd vil se like jævlig ut i ansiktet, fordi det drar selvbildet rett i bånn når jeg ser sånn ut. hade hørt om a vitaminsyre, men at det ikke var noe gunstig for et evt foster. Så mitt spørsmål er hva slags stoffer i p pillene(yasmin) som gjør at kvisene forsvinner, og om de finnes i andre kremer, tabl etc som jeg kan bruke. Eller om du har andre gode tips som vil hjelpe for huden min, (hvor lang tid før effekt, evt forebygging mot kviser). Jeg er snart 22 og trodde kviser skulle være mest aggressive i tenårene? er desperat, for jeg vil ikke bli seende sånn ut igjen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/295670-heavy-kviseangrep-i-ansiktet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.