DarkPink Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 De siste ukene har jeg hatt en helt ny, merkelig følelse. Stikkinger og "fingring" myyye lenger nede i magen enn jeg har kjent bevegelser tidligere. Jeg spurte legen om det kunne være hendene jeg kjente, og han kjente på magen min og sa "ja, hvis det var ca her?". Rødmende svarte jeg bare ja, da jeg innså at hvis han skulle kjenne der jeg egentlig kjente disse nye bevegelsene så hadde han måttet betydelig lengre sør.. Nå har jeg rett og slett stukket fingrene oppi, og funnet ut at det må være livmorstappen jeg kjenner dette i. Dvs, jeg støter på noe knallhard et lite stykke oppi skjeden, omtrent der disse stikkingene og kriblingene avogtil kommer. Noen som aner hva dette er, og om det har noe å bety for hvor nært forestående fødselen er? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/295676-noe-p%C3%A5-gang-med-livmorstappen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.