Gå til innhold

orgasme

Anbefalte innlegg

Gjest høvding 20

hei! hvordan ser jeg at dama får orgasme under et samleie, når hun stønner og har rykninger relativt ofte?? og hvor lang gjennomsnits tid vil damer holde ut før de får orgasme?? selv kan jeg holde på 10-15 min uten problemer men jeg er usikker på om hun får orgasme på den tiden uten og spørre hver gang. mann 20

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/295729-orgasme/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Det er så individuellt atte

Skjønner ikke helt, "hvor lenge kan dama holde på før hun får orgasme, selv kan jeg holde på iallefall 15minutter".

Du får det til å høres ut som litt negativt at dama kommer tidlig. Klarer hun ikke fortsette samleie etter at hun har kommet, er det det?

For veldig mange så kan dama kommer mange ganger uten at samleiet må stoppes av den grunn, derfor er det for mange "uviktig" hvor lang tid det tar før dama kommer.

Når det er sakt, det er svært individuellt hvor lang tid en dame bruker på å komme. Noen kommer etter noen få minutter, og kan kommer mange ganger. Noen bruker kanskje 15 minutter som du, eller mer og kan komme bare en gang. Noen kommer ikke i det hele tatt men har det svært godt alikavel osv. osv.

Hvordan det er med akkurat dama di, ja det må du spørre henne om.

Selv så kan jeg velge hvor mye jeg vil komme. Noen ganger bare nyter jeg sexen og venter med å komme. Andre ganger så kan jeg komme flere ganger før mannen min kommer.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/295729-orgasme/#findComment-2386157
Del på andre sider

Annonse

fuji1365380447

Stønning og rykninger er ikke noe sikkert "bevis" for at dama har fått orgasme.

Du spør om "hvor lenge er det vanlig å holde ut før hun kommer".

Dette viser at du ikke vet så mye om en kvinnes seksualitet og evt problemer med orgasme. Mange unge kvinner har problemer med å komme under samleie I DET HELE TATT. Det er ikke slik som hos gutta at jenter ligger å holder tilbake orgasmen - de fleste strever for å oppnå den.

(Og ja, jeg vet at det er noen jenter som er annerledes og som kommer raskt som bare det - men de fleste, spesielt unge, syntes at det er vanskelig).

Det er jo ikke sikkert at dama di får orgasme i det hele tatt - det er fult ut mulig at hun nyter og stønner og vrir seg uten å faktisk få orgasme.

De fleste jenter trenger stimulering av klitoris for å komme - dette betyr at det ikke er nok med vanlig inn-ut samleie for å få orgasme for mange. Enten så kan du stimulere klitoris for henne, eller så kan hun gjøre det selv underveis i samleiet. Mange liker å bruke en vibrator på klitten under samleiet for å oppnå orgasme. For mange jenter er det ofte lettere å få orgasme ved å bli slikket enn ved selve samleiet.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/295729-orgasme/#findComment-2387958
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...