Gå til innhold

Hevelse i kjeven

Anbefalte innlegg

mina21365380357

Er så lei.For noen måneder siden hadde jeg hevelse i kinnet og fikk påvist tannkjøttbetennelse. Siden da har jeg ventet på time hos spesialist og har nå for fjerde gang hevelse i hele det ene kinnet. Ifølge tannlegen var dette krise og måtte behandles raskt, men hva skal man gjøre når man venter i måneder på time?? Noen som har erfaring med hevelse i kinnet, kan det være andre og verre ting også? Har en visdomstann på den samme siden som hevelsen er, og den står litt rart, men det har den gjort i mange år. Tannlegen påviste tannkjøttbetennelse på den samme siden, men hvorfor får man ikke time raskere når det er så om å gjøre? Hva gjør spesialisten, noen som vet? Har alltid hatt fine og sterke tenner til dette skjedde. Takknemlig for svar fra noen. Det er ingen fagperson her ser jeg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/295735-hevelse-i-kjeven/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...