mina21365380357 Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Er så lei.For noen måneder siden hadde jeg hevelse i kinnet og fikk påvist tannkjøttbetennelse. Siden da har jeg ventet på time hos spesialist og har nå for fjerde gang hevelse i hele det ene kinnet. Ifølge tannlegen var dette krise og måtte behandles raskt, men hva skal man gjøre når man venter i måneder på time?? Noen som har erfaring med hevelse i kinnet, kan det være andre og verre ting også? Har en visdomstann på den samme siden som hevelsen er, og den står litt rart, men det har den gjort i mange år. Tannlegen påviste tannkjøttbetennelse på den samme siden, men hvorfor får man ikke time raskere når det er så om å gjøre? Hva gjør spesialisten, noen som vet? Har alltid hatt fine og sterke tenner til dette skjedde. Takknemlig for svar fra noen. Det er ingen fagperson her ser jeg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/295735-hevelse-i-kjeven/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.