Gå til innhold

sex med en kjendis?

Anbefalte innlegg

Ja, med 2 forskjellige. Og det var en ren skuffelse, begge to var mer enn gjennomsnittelig egosentriske og forventet mer oppvartning enn jeg hadde forestilt meg.

Dette ligger mange år tilbake i tid, da ingen av dem var veldig, veldig kjente. Den ene figurerer i media stadig vekk i dag, og hver gang det blir presentert en ny kvinne ved hans side tenker jeg "stakkars deg". He-he. Sikkert ikke helt rettferdig, da, han kan jo ha endret seg mye siden dengang.

Fortsetter under...

• Svar 61
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mary Poppins

11

• Jølsen

6

• morsan

5

• trollemor;o)

3

Mary Poppins

Blir det ikke vanskelig å holde følelser utenfor?Jeg mener å ikke bli veldig glad i han du har mye sex med?Jeg har også hatt et sex forhold i mange år,men ha desverre blitt altfor glad i han.....Men nyter det så mye jeg kan.

Jo det er klart man blir jo glad i hverandre etterhvert. Men jeg kunne ikke tenke meg å være sammen med han... ikke nå ihvertfal.

Annonse

Sist jeg sjekket var Mads Ousdal ingen idrettsmann :-)

Nå har du klart å få meg nysgjerrig også. Men jeg følger ikke riktig med på om du fortsatt studerer og bor i vest.

Hvis han er kjendis, betyr det at han driver på toppnivå. Følgelig er det neppe en vintersport, siden han har tid til å pule nå om dagen? Da er det kanskje en fotballspiller?

Annonse

Les igjen hva som ble skrevet.

?

Du ber henne holde underlivet unna han når hun ikke vil være sammen med han.

Det kan jo virke som om de to har samme hensikt, all den tid det ikke er noe forhold. Og da lurer jeg på hva som er galt med at disse underlivene møtes i ny og ne? Sex er jo deilig.

?

Du ber henne holde underlivet unna han når hun ikke vil være sammen med han.

Det kan jo virke som om de to har samme hensikt, all den tid det ikke er noe forhold. Og da lurer jeg på hva som er galt med at disse underlivene møtes i ny og ne? Sex er jo deilig.

Min mening er at slik oppførsel er billig og setter en standard for hvordan norske jenter oppfører seg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...