Gå til innhold

sex med en kjendis?

Anbefalte innlegg

Gjest groupie

Hehe.. han er hverken musiker, TV-kjendis, politiker eller DOL-kjendis, så da sitter du igjen med ett alternativ :-)

Men vi definerer oss ikke som kjærester.. vi har bare sex.. mye sex, og det har vi hatt veldig lenge.

Nei...det må da bli en værmelder? Kristen Gislefoss? :)

Fortsetter under...

• Svar 61
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mary Poppins

11

• Jølsen

6

• morsan

5

• trollemor;o)

3

Gjest groupie

Kanskje.

Men én gang var det en meget meget profilert tv-kjendis som prøvde seg på meg ved å ta meg på baken og diverse. Han var allerede da gift og ansett som veldig seriøs og "skikkelig". Ble litt sjokka over han, hadde trodd han var den trofaste typen.

Annonse

Mary Poppins

Nå har du klart å få meg nysgjerrig også. Men jeg følger ikke riktig med på om du fortsatt studerer og bor i vest.

Hvis han er kjendis, betyr det at han driver på toppnivå. Følgelig er det neppe en vintersport, siden han har tid til å pule nå om dagen? Da er det kanskje en fotballspiller?

Hehe du resonnerer bra. Du har rett i at han ikke driver med vintersport.

Men mer kan jeg vel ikke si.

hvorfor er det forøvrig ingen som lurer på hvem det er trådstarter har pult? :)

''hvorfor er det forøvrig ingen som lurer på hvem det er trådstarter har pult? :)''

Ukjent nick! ;-)

Annonse

Det er ikke så interessant å spekulere når man ikke "kjenner" henne.

Favn fortalte en gang her inne at hun hadde vært i seng med den britiske skuespilleren som spiller kriminalpsykologen Tony Hill i en krimserie som av og til går på norsk TV, den har blant annet vært påskekrim. Han er mørk og sexy. Jeg kommer ikke på hva han heter i virkeligheten.

Det er ikke så interessant å spekulere når man ikke "kjenner" henne.

Favn fortalte en gang her inne at hun hadde vært i seng med den britiske skuespilleren som spiller kriminalpsykologen Tony Hill i en krimserie som av og til går på norsk TV, den har blant annet vært påskekrim. Han er mørk og sexy. Jeg kommer ikke på hva han heter i virkeligheten.

Dette måtte jeg jo bare google...;-) Tror han heter Robson Green;-)

http://images.google.no/images?hl=nn&q=Robson+Green&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi

Ja, det stemmer når du sier det. Han er litt sånn mystisk sexy. Har du sett ham på TV?

Ja, han tok seg godt ut han der:-) Ser absolutt shagadellic ut.

Men om jeg har sett han på tv er jeg litt usikker på... Han så litt småkjent ut, men kjenner ikke til den Dr Hill-serien.

Jeg fant forresten en side med en kjapp oversikt over ting han har vært med på, og jeg kjenner ikke igjen noen av de seriene der. Det eneste jeg nå kan huske å ha sett, er talkshowene Parkinsons og The Kumars at no 42! ;-) Dog ikke nødvendigvis med Robson Green tilstede....

http://www.imdb.com/name/nm0338292/

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...