Gjest Meget bekymret datter Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Hei, Min far (nå 72 år) ble operert for lungekreft for nøyaktig 2 år siden. De måtte da fjerne hele høyre-lungen - da kreftsvulsten var såpass infiltrert i lungen på den siden. Kirugen sa at etter operasjonen var han kreft-fri.Han fikk kun en cellegiftbehandling etter operasjonen - da det satte han såpass ute av spill (ble ikke tilstrekkelig skylt ut). Etter opersjonen har han hatt vært tynn, men sånn noenlunde i form. Før jul var han på scanning - og det ble ikke da påvist noe. Men han har nå fått blod i avføringen (og må også løpe på do hele tiden -løs mage). Jeg er selvfølgelig dypt bekymret for om det er kreften som har utviklet seg videre. Kan det skyldes andre ting - eller er det mest sannsynlig at det igjen er kreft? Hva må vi gjøre videre? Han er ikke typen som forteller resten av familien noe som helst - og jeg lurer på hva det er beste for meg å gjøre. Allmenntilstanden hans er dårlig. Jeg håper på et snarlig svar. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/295933-operert-for-lungekreft-for-2-%C3%A5r-siden-n%C3%A5-p%C3%A5vist-blod-i-avf%C3%B8ringen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.