Gå til innhold

Operert for lungekreft for 2 år siden, nå påvist blod i avføringen

Anbefalte innlegg

Gjest Meget bekymret datter

Hei, Min far (nå 72 år) ble operert for lungekreft for nøyaktig 2 år siden. De måtte da fjerne hele høyre-lungen - da kreftsvulsten var såpass infiltrert i lungen på den siden. Kirugen sa at etter operasjonen var han kreft-fri.Han fikk kun en cellegiftbehandling etter operasjonen - da det satte han såpass ute av spill (ble ikke tilstrekkelig skylt ut). Etter opersjonen har han hatt vært tynn, men sånn noenlunde i form. Før jul var han på scanning - og det ble ikke da påvist noe. Men han har nå fått blod i avføringen (og må også løpe på do hele tiden -løs mage). Jeg er selvfølgelig dypt bekymret for om det er kreften som har utviklet seg videre. Kan det skyldes andre ting - eller er det mest sannsynlig at det igjen er kreft? Hva må vi gjøre videre? Han er ikke typen som forteller resten av familien noe som helst - og jeg lurer på hva det er beste for meg å gjøre. Allmenntilstanden hans er dårlig. Jeg håper på et snarlig svar.

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...