Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Nå begynner jeg å bli beskymret!

Saken er den at jeg ikke har hatt normal menstruasjon siden februar. Mars så var det ikke noe, men så kom april å da fikk jeg en kraftig blødning som bare plutselig stoppet. Så i mai så hadde en bitte liten blødning hver dag i ca fjorten dager. Siden har jeg ikke sett noe til den. Jeg har tatt noen graviditetstester men de har alle vært negative. Jeg må jo si det at vi prøver å få et barn til, men det skal vel ikke være på denne måten fordet vel? Kan det være at jeg mistet et foster i april at det var derfor jeg hadde kraftig blødning som plutselig stoppet?

Jeg håper det er noen som kan komme med et godt svar. Kan det være at jeg endelig har blitt gravid nå, men at det ikke vises på testen enda at det er litt tidlig?

Håper på svar!

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/29596-b%C3%B8r-jeg-kontakte-lege/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Jeg tror ikke du har vært gravid, men har uregelmessig eggløsning, evt mangel på eggløsning. Du bør søke gynekolog for utredning og evt få starte behandling med f.eks. pergotime for å få kontroll over eggløsning. Lykke til.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...