Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har et problem med min svigermor. Min forlovede forteller henne absolutt alt og spør henne til råds før meg, til og med når det gjelder ting om vårt seksualliv som jeg trodde ikke forlot soverommet. Stort sett tar han hennes råd før mitt, og at han forteller henne om mine dårlige dager og krangler og alle små detaljer som gjør at jeg føler meg fullstendig "avkledd". Han har lovet å tenke over og rådføre seg med meg før han forteller henne ting, men han har ikke peiling på hvor jeg syns grensen går, så jeg ser at dette kommer til å bli et konfliktområde for meg. Er dette normalt, at han har et så åpent forhold? Hvordan bør jeg opptre når jeg allerede har tatt det opp med dem og det ser ut til å være et mønster?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/295985-svigermor-har-alltid-rett/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man utleverer ikke sin partner til hverken foreldre, familie, slekt eller venner. Punktum.

Det mønsteret du beskriver, ville for mitt vedkommend nok ført til at det ble slutt nesten før vi var i gang.

Jeg synes det er rimelig å forlange at han ikke tar opp med sin mor en eneste liten ting som har med deg å gjøre. At han ikke forteller henne et skvatt om deg, og heller ikke på noen som helst måte utleverer forholdet dere imellom.

I avgjørelser som du blir påvirket av, er selvsagt du den han skal snakke med først og lytte mest til.

Du får spørre ham om han vil være kjæreste med deg eller moren sin.

mvh

Annonse

Nei, det er ikkje normalt for en mann å diskutere sitt sexliv med si ega mor, det høres faktisk ganske suspekt ut i mine ører.

Eg vet ikkje åssen du bør takle detta, han virker noe rar hele gubben...

''Eg vet ikkje åssen du bør takle detta, han virker noe rar hele gubben...''

Gubben??? Han kan da umulig ha fylt 20? Guttungen ville jeg sagt.

Jeg aner ikke, har uansett problemer med å se for meg en mann dele alt dette med sin mor og å se for meg en mann som er mer enn 20 år gjøre det er enda vanskeligere. :o)

Eg har desverre ikkje problemer med å se for meg paret i full vigør, mens svigermor står på siden og korrigerer! *uææ*

ps! Håper det var ett tulleinlegg...

Hadde min kjære snakket med sine foreldre om alt vi gjør og også vårt sexliv hadde jeg ikke vært sammen med ham særlig lenge, gitt! Makan - man vil da ha en voksen mann, ikke en guttunge som ikke klarer å slippe mammas skjørtekant.

Jepp. Jeg er frista til å svare i god, gammel dol-ånd: Dump ham! ;)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...