Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei..Håper dere kan svare meg på noen spørsmål som jeg har angående mine smerter..Jeg er 26 år og har siden siste fødsel fra snart 3år siden hatt en slags blødning og utflod som jeg ikke blir kvitt..Ingen finner ut hva dette kommer av..Har vært til gynekolog flere ganger pga dette og sett inn spiral for å se om det ble bedre som det jo ble, men det er fortsatt der men ikke så mye..Er veldig plagsomt for er avhengig av å bruke bind hver dag..Siden mars i fjor har jeg også hatt vondt i nedre del av magen på venstre side og smertene er der hele tiden, men i forskjellig grad..Doktor og gynekolog var bekymret fordi det er ved eggstokkene det er så vondt så de var redde det kunne være noe på eggstokkene..Reiste så tilbake til gynekologen for ny undersøkelse og heldivis så var eggstokkene i orden og spiralen satt der den skulle..Ble så henvist til kiropraktor men han ville ikke gjøre noe med meg før de fant ut hva det er med meg..Han snakket om at blødningene kan komme av smertene jeg nå plages med og det tror jeg selv også fordi når smertene blir som hardest så er blødningen verre..Han snakket også om at det kunne være en polypp, eller betennnelse ett sted nederst i magen ved der som eggstokkene er..Kan dette være noe farlig??Er veldig bekymret for jeg får ikke gjort vanlig husarbeid uten at jeg blir liggende..Er også alene med mine tre barn hele uken så jeg kan jo ikke bare legge meg ned..Har gått ned 15kg siden disse smertene begynte..Min mor har også vært plaget av flere svulster i bryst så det gjør meg ekstra bekymret for jeg vet dette kan være arvelig selv om mine smerter er ved eggstokkene inne i magen..Håper dere kan svare meg så jeg får vist hva dette kan være og om det kan være en sammenheng med mine smerter og blødningene for det sliter meg ut..Får ikke i meg no særlig med mat selv om jeg er sulten..Har den siste måneden vært plaget av løs avføring spessiellt etter jeg er oppe og hvis jeg spiser normalt..Kan dette også ha noe med smertene mine å gjøre??Håper dere kan svare meg nokså fort..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/296029-magesmerter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Glemte å skrive med at etter disse smertene begynte så er jeg mer slapp og sliten enn jeg vanligvis er..Sånn det er nå kan jeg bare legge meg å sove lenge uten å vakne på mange timer..Sånn var det ikke før..Før var 5timer med søvn nok for meg ,men nå kan jeg sove lenge om noen ikke vekker meg..Blir også fort svimmel og føler ofte at jeg holder på å besvime..Hukommelsen er lik null selv den minste ting glemmer jeg om jeg så har tenkt noe jeg skulle..Veldig plagsomt og nå har min samboer også begynt å si at han skal skrive lapper om ting jeg skal gjøre og huske mens han er på jobb..Jeg glemmer jo ikke med vilje..Dette er også pagsomt..Håper som sagt på raskt svar fra dere

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/296029-magesmerter/#findComment-2388854
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...