Gjest Trulte88 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Hei, er en jente på 19 år som til tider er plaget med ryggsmerter som kommer og er der i en ukes tid og så går det over, det kan gå måneder mellom hver gang disse smertene opptrer. Det er ikke spesielt vondt å reise seg, stå eller løfte noe, men det er en murrende smerte som hele tiden er der, jeg kan kjenne den, men det er ikke vondt noen plasser på ryggen når noen prøver å ta på ryggen der hvor jeg til tider føler smerten. Det som er mest plagsomt er at det av og til kommer en helt plutselig, "skytende" smerte nede i korsryggen men mest på høyre side. Denne smerten kan komme om jeg bytter hvilestilling på bena når jeg står eller vrir meg til siden. Men av og til er det greit å vri overkroppen, så jeg har ikke helt klart å kartlegge NÅR og HVA som utløser denne smerten. Det er ikke sånn at det stråler ned i lår og bein. Jeg burde vel kanskje nevne at jeg jobber i butikk, så det blir mye ståing på meg. Men syns jeg er litt for ung til å få ryggproblemer. Takk på forhånd 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/296079-ryggsmerter/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.