Gjest Sc22 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Hei. Jeg er 22 år, og jeg og min samboer har nylig begynt med å forsøke å bli gravide. Jeg har tidligere gått på p-piller, men sluttet på disse for rundt tre måneder siden. Har vært litt usikker på min syklus, og bestilte derfor eggløsningstester for å finne ut når jeg har eggløsning. Har hatt vanlig mens etter pilleslutt, men det har kommet noe senere enn forventet. Har nå tatt flere av disse testene uten noe tegn til LH-stigning. Testet fra dag 11, og nå er jeg på dag 20. Tatt test alle dager med unntak av en dag. Det står at positivit resultat vises 24-48 timer før eggløsning. Dersom jeg hadde LH-stigning nettopp denne dagen jeg ikke testet, burde det da ha kommet et positivt resultat dagen før eller dagen etter i tillegg? Litt bekymret for at jeg ikke har hatt eller får. De siste dagene har jeg vært litt uvel og vondt i eggstokkene. Har tidligere vært hos gyneokolog pga plutselig blødning, men han fant ikke noe galt. Bør jeg kontakte lege? Dumt å vente et år for sjekk hvis jeg rett og slett ikke har eggløsning. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/296080-manglende-eggl%C3%B8sning/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.