Gå til innhold

Svekket imunforsvar

Anbefalte innlegg

Gjest Mari88

Jeg er snart 20 år. I fjor høst ble jeg lagt inn på sykehus, pga smerter i magen, etter CT,ultralyd og andre undersøkelser sa de at det bare var en infeksjon som vil gå over. Etter dette har jeg vært mye syk, mandlene mine blir ofte store som kuler, jeg har lite energi og er generelt sliten. Hvis jeg får en pause fra min hektiske hverdag, ligger jeg som oftest rett ut, med feber og betente mandler. Og hvis det er en sjukdom som "går," er jeg garantert til å få den. Det siste året har jeg vært mer syk, enn i hele mitt liv. Jeg tok en del blodprøver i sommer, men ingenting fant de ut. Venner av meg nevner kyssesjuken, andre mener jeg bør fjerne mandler, og foreldrene mine er bekymret, og lei av å si god bedring til meg. For øyeblikket har jeg omtrent vært smådårlig siden slutten av november, i juleferien hadde jeg lite ork til noe, hostet og var sliten. Og nå er det kvalme som styrer hverdagen min. Er det noe du kan tenke deg jeg bør gjøre?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/296123-svekket-imunforsvar/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...