Gå til innhold

Anbefalte innlegg

God dag, Gro! Jeg har noe jeg lurer på, og ville satt utrolig stor pris på forhåpentligvis hjelpsomme svar! : ) Kjæresten min og jeg har nettopp hatt sex sammen for første gang. Begge to hadde gjort det med noen andre før. For henne hadde det gjort vondt alle de foregående gangene, og hun trodde grunnen til det var at hun ikke var godt nok ”oppvarmet”. Så nå ble hun skikkelig godt oppvarmet, men likevel gjorde det vondt for henne da vi gjorde det! Jeg var utrolig forsiktig og gjorde det veldig sakte. Hun sa det var godt av og til, men og vondt av og til. Hun klarte ikke bestemme seg for om det var mest godt eller mest vondt! Tidsavstanden mellom de gangene hun hadde sex før denne gangen var nesten ett år. Hun sier at ”det sikkert blir bedre etterhvert”, men jeg har ikke noen interesse av å gjøre det med henne dersom det skal påføre henne smerte. Tror heller ikke det er muligheter for at jomfruhinna ikke er sprukket, da jeg ikke kjenner noe under "annen kontakt". Men jeg lurer på om at det kanskje kan ha noe å gjøre med at hun er ganske "trang", om du forstår. Det er for eksempel vondt for henne å bruke medium størrelse på tamponger, synes jeg å huske at hun har sagt. Er det noe du kan si om dette? Eventuelt hva kan dette komme av? Hva kan jeg eventuelt gjøre for at det ikke skal være vondt for henne? Vi er sikre på at det ikke kan være noen kjønnssykdommer i bilde, da det er det ingen muligheter for at hun har kunnet blitt påført. På forhånd, tusentakk for eventuelle svar!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/296129-sexproblem/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...