Gå til innhold

Spørreundersøkelse - kvinners orgasme

Anbefalte innlegg

fuji1365380447

Inspirert av diverse innlegg her den siste tiden, så lurer jeg på om hvordan det egentlig står til med kvinners orgasme her inne.

Er det slik at de fleste må ha stimulering av klitoris, eller er det utbredt med orgasmer i vanlig samleie uten konkret stimulering av klitoris.

Hvor gammel er du?

Er du i et fast forhold?

Hvilken orgasmekategori kommer du i?

1) Får vaginale orgasmer

2) Får orgasme ved vanlig samleie pga indirekte klitorisstimulering (f.eks ved å presse seg mot penisroten e.l)

3) Får orgasme i samleie ved direkte stimulering av klitoris (med fingre -egne eller partners eller vibrator)

4) Får kun orgasme ved slikking eller onanering i forbindelse med sex

5) Får kun orgasme alene

6) Får (nesten) aldri orgasme

Jeg er i kategori 3.

Fortsetter under...

• Svar 69
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

16

• trollemor;o)

8

• Babette

6

• fuji1365380447

2

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Jeg tilhører kategori 1. Får dessuten alltid et par klitorale under forspillet, og dette gjør at det er lettere å oppnå vaginalorgasme under samleie. Som er så sterk at jeg nesten dauer. Av og til kan det komme en nr. 2 rett etter den første der også, hvis mannen klarer å holde igjen. Som oftest komer vi unisont, han "venter" på meg og nyter å ligge på kanten.

Jeg tilhører kategori 1. Får dessuten alltid et par klitorale under forspillet, og dette gjør at det er lettere å oppnå vaginalorgasme under samleie. Som er så sterk at jeg nesten dauer. Av og til kan det komme en nr. 2 rett etter den første der også, hvis mannen klarer å holde igjen. Som oftest komer vi unisont, han "venter" på meg og nyter å ligge på kanten.

Pøh! Det der tror eg ikkje noe på, din skrytepave. :)

Heldig du - det høres jo "lettvint" ut og slippe ekstra stimulering for å få det til.

Men jeg klager ikke - koser meg med det jeg har!

Det viktigste er tross alt at man koser seg mens man har sex :) Hvordan man avslutter er jo mindre viktig. Men jeg har ennå ikke klart å komme av oralsex, fordi jeg er veldig sensitiv, så det savner jeg litt. Fordeler og ulemper med alt :)

Gjest Skjønner ikke hvorfor det er så viktig jeg :)

38 år, fast forhold.

Er helst i kategori 3. Svært nær kategori 1 (men det er noe bittelite som holder igjen der av uviss grunn)

Men klager ikke, får multiorgasmer og akkurat hvor mange jeg vil, av fingre, tunge, penisrot, vibrator etc. etc.

Annonse

trollemor;o)

Jøss, det var ikke jeg i nærheten av å tenke en gang...

Kanskje fordi jeg kunne kjenne meg igjen i det ;0)

Sikkert;o) Jeg kjenner meg ikke igjen... Er på femmer`n jeg. Sånn, nå vet dere det:o)

Har ikke lest alle svarene nå, men tidligere i kveld var alle som svarte på 1, 2 eller 3. Ingen av oss andre turte å svare...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...