Gå til innhold

Spørreundersøkelse - kvinners orgasme

Anbefalte innlegg

Det har noe med varmen å gjøre, tror jeg.

Ja, men det gjelder selv ferier i furet, værbitt! ;-) Man har mer overskudd, og så er det lettere å få tid til det når ikke dagene er fylt om med alskens gjøremål på hver sin kant.

Fortsetter under...

• Svar 69
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

16

• trollemor;o)

8

• Babette

6

• fuji1365380447

2

Mest aktive i denne tråden

Jeg er så gammeldags, at jeg rødmer nesten av å svare på dette. Vurderte lenge om jeg skulle tørre:)

*S* Mener å huske at Babette en gang viste til at tante Pose rødmet bare ved tanken.

jeg husker ikke den filmen - må være mer enn 30 år siden jeg så den - men jeg tar det for gitt at tante Pose rødmet av noe helt annet enn sex...;-)

Ja, men det gjelder selv ferier i furet, værbitt! ;-) Man har mer overskudd, og så er det lettere å få tid til det når ikke dagene er fylt om med alskens gjøremål på hver sin kant.

Joda, men har du ikke merket at lysten blir ekstra stor i sydligere strøk?

Joda, men har du ikke merket at lysten blir ekstra stor i sydligere strøk?

Jeg synes sola her til lands har minst samme effekten;-)

jeg er ikke så veldig varmekjær av meg, og i sydlige strøk kan det rett og slett bli så mye varme at jeg heller bare blir slapp...

trollemor;o)

Jeg er så gammeldags, at jeg rødmer nesten av å svare på dette. Vurderte lenge om jeg skulle tørre:)

Jeg er så gammeldags at jeg rødmer bare jeg tenker på at jeg faktisk har svart på denne spørreundersøkelsen. Jeg angrer dypt og inderlig! Hvorfor vil noen vite slike ting egentlig? Skal fuji rangere oss nå?

Jeg er så gammeldags at jeg rødmer bare jeg tenker på at jeg faktisk har svart på denne spørreundersøkelsen. Jeg angrer dypt og inderlig! Hvorfor vil noen vite slike ting egentlig? Skal fuji rangere oss nå?

ja, dette inngår i den store kartleggingen av folk på dol! :-)

Annonse

Jeg synes sola her til lands har minst samme effekten;-)

jeg er ikke så veldig varmekjær av meg, og i sydlige strøk kan det rett og slett bli så mye varme at jeg heller bare blir slapp...

Det er stor forskjell på sydlige strøk. 25 grader som i juleferien er akkurat passe. Da vi var i Venezuela var det nesten uutholdelig varmt.

Får legge meg nå. Angrer alltid når klokka ringer kl.7.00 på at jeg kom meg for sent i seng. Har lakenskrekk jeg:)

Det er stor forskjell på sydlige strøk. 25 grader som i juleferien er akkurat passe. Da vi var i Venezuela var det nesten uutholdelig varmt.

Får legge meg nå. Angrer alltid når klokka ringer kl.7.00 på at jeg kom meg for sent i seng. Har lakenskrekk jeg:)

25 grader er flott! :-)

Jeg har også lakenskrekk, men skal nå følge ditt eksempel og bysselalle;-)

trollemor;o)

ja, dette inngår i den store kartleggingen av folk på dol! :-)

Og jeg kommer nederst på listen;o)

Har du lagt merke til det? Det er bare de som er i kategori 1, 2 og 3 som har svart. Pluss meg og en til som var i firer`n.

Skal kan be webmaster slette tråden.

Og jeg kommer nederst på listen;o)

Har du lagt merke til det? Det er bare de som er i kategori 1, 2 og 3 som har svart. Pluss meg og en til som var i firer`n.

''Det er bare de som er i kategori 1, 2 og 3 som har svart.''

Men slik er det jo men mange ting folk spør om på dol, ikke bare sex....;-)

'' Pluss meg og en til som var i firer`n.''

NÅ begynner det å bli kinky her, altså! Har hørt om to'ern, men _firer'n_??!! *Wow* ;-)

trollemor;o)

NÅ begynner det å bli kinky her, altså! Har hørt om to'ern, men _firer'n_??!! *Wow* ;-)

Hahaha, tenkte det samme da jeg skrev det, men greide ikke å se for meg noen firer så jeg lot det stå til;o)

Annonse

trollemor;o)

Men dette er første gang i hele mitt liv at jeg snakker om slikt til noen andre enn min mann. Rart jeg rødmer da? Heldigvis er det ingen som vet hvem jeg er... Håper jeg da.

Gjest ikke i dag nei...

Jeg er i kategori 6. Har aldri hatt orgasme - uansett hvor mye jeg eller min kjære stimulerer.

Jeg er midt i trettiåra, har et stabilt samliv over flere år. Og har et godt sex-liv, tross mangel på orgasme.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...