Gå til innhold

Spørreundersøkelse - kvinners orgasme

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 69
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

16

• trollemor;o)

8

• Babette

6

• fuji1365380447

2

Mest aktive i denne tråden

Det skjedde sjelden før fylte 40, nå skjer det hver gang! Hadde noen sagt det til meg da jeg var 20, ville jeg råflirt. Men det har selvsagt mye med partneren og samspillet med ham å gjøre. Det gikk nok et par år før vi ble så samkjørt.

En annen ting er at vi sjelden har sex oftere enn en gang i uka. For oss funker det best når vi har rukket å bli skikkelig sultne.

Syns nå en gang i uka er ofte eg da.

Annonse

Gjest Ingemanns kjære

Fast forhold, midten av 30 årene.

Egentlig nummer 5.

Men har hatt noen orgasmer i det siste når han fremdeles er inne i meg etter hans orgasme, og med stimulering av brystvortene da, kommer jeg på en anderledes måte enn når jeg er alene.

Er nok litt psykisk at jeg ikke kommer ved samleie, etter en hendelse da jeg var litt for ung, men nyter sexen uansett. Både titt og ofte. Og eneste savnet jeg har, er at jeg ikke får orgasme i forhold til det å glede ham. For meg er det en gav hver gang han kommer. Nyter det hver gang han kommer. Han er så vakker da. :-)

Gjest Er anonym nå, jeg også

Midt i 30 årene

Gift, samme partner i 14 år.

Jeg er i kat.3, av og til 2 hvis jeg er tilstrekkelig opphisset og oppvarmet på forhånd.

Får også lett orgasme ved oralsex og onani. Men er avhengig av å stimulere klitoris.

Vi får ofte orgasme samtidig under samleie.

Fast forhold, midten av 30 årene.

Egentlig nummer 5.

Men har hatt noen orgasmer i det siste når han fremdeles er inne i meg etter hans orgasme, og med stimulering av brystvortene da, kommer jeg på en anderledes måte enn når jeg er alene.

Er nok litt psykisk at jeg ikke kommer ved samleie, etter en hendelse da jeg var litt for ung, men nyter sexen uansett. Både titt og ofte. Og eneste savnet jeg har, er at jeg ikke får orgasme i forhold til det å glede ham. For meg er det en gav hver gang han kommer. Nyter det hver gang han kommer. Han er så vakker da. :-)

''og med stimulering av brystvortene da, kommer jeg på en anderledes måte enn når jeg er alene.''

Du er klar over at kvinner kan få orgasme av bare å bli stimulert på brystvortene? Det er nok en slik orgasme du får da, mens det høres ut som du får klitoris orgamse når du er alene :0)

Var ikke så lenge siden jeg fant ut at dette _var_ en type orgasme, selv om det er lenge siden jeg fikk den for første gang ;0)

Gjest Ingemanns kjære

''og med stimulering av brystvortene da, kommer jeg på en anderledes måte enn når jeg er alene.''

Du er klar over at kvinner kan få orgasme av bare å bli stimulert på brystvortene? Det er nok en slik orgasme du får da, mens det høres ut som du får klitoris orgamse når du er alene :0)

Var ikke så lenge siden jeg fant ut at dette _var_ en type orgasme, selv om det er lenge siden jeg fikk den for første gang ;0)

Jo jeg var klar over det, men ble ganske overrasket da jeg oppdaget det første gang. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...