Gå til innhold

Irritasjon i underlivet

Anbefalte innlegg

Gjest -Ringbil

Hei Jeg hadde sex for litt siden hvor jeg nok ikke var helt fuktig nok da han trengte inn i meg. Dagen etter var jeg veldig sår i underlivet pga dette, men tenkte ikke noe særlig mer over det. Men så har det begynt å klø veldig og det har kommet gulaktig utflod. Kan dette være en naturlig irritasjons reaksjon i underlivet, eller kan jeg ha pådratt meg en sykdom (vi brukte ikke kondom). Jeg har tatt en kvelds "behandling" med Lactal i håp om å få tilbake balansen. Jeg har bestillt time til gynekolog, men inntil jeg får gått dit vil jeg vildig gjerne ha noen tips på hva dette kan være, så jeg er litt forberedt. Takker for svar.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/296161-irritasjon-i-underlivet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Kløe i underlivet vil i de fleste tilfeller bety sopp. Det regnes ikke som seksuelt overført sykdom, men kan blusse opp tilfeldig i forb. med samleie. Jeg synes du skal forsøke en soppkur med for eksempel Canesten. Du kan kjøpe det uten resept. Hvis det ikke hjelper, søker du lege.

Vennlig hilsen Mette H Moen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...