Gjest nursebetty Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hvordan er det for oss på sykehus, holder det å sende skjema for svangerskapspermisjon til arb.giver, så ordner de resten med trygdekontor osv? O g hva med far? Må jeg vente til jeg får tilbakemelding før han kan høre med sin arb.giver? Og må han sende noe til trygdekontor? Og vi sykehusansatte - hvordan er det her, utbetaler arb.giver lønn i permisjonstiden - som de får tilbakebetalt fra trygdekontoret , eller får vi pensjonen direkte fra trygdekontoret? Og hva med feriepenger, vi får utbetalt det vi har opptjent fra i fjor til vanlig junilønn som vanlig nå i år? Og det vi opptjener i år når jeg går ut i permisjon - er det kun første 14 ukene som blir regnet- så jeg får en veldig lav feriepengeutbetaling neste år? Mange dumme spørsmål dette, men det er derfor jeg spør her 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/296162-sykehusansatte-og-svangerskapspermisjon/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mange år siden Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Nå er det noen år siden jeg var der, men jeg leverte skjemaet til personalavd. på sykehuset, pappaen leverte samtidig sitt skjema til sin jobb. Hans jobb vil gi beskjed om de ordner det, eller om han må sende inn til trygdekontoret selv. Jeg fikk min lønn som vanlig fra jobben (80%), og fikk feriepenger som om jeg hadde vært i vanslig 80% jobb (dvs min jobb betalte det overskytende etter de 14 ukene som trygden betaler). Fyll ut skjema, og gå til hver deres arbeidsgiver, så får dere beskjed hvis noe skal gjøres annerledes. jeg ville ikke latt pappaen vente til du har fått svar, det er bedre å være tidlig ute. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/296162-sykehusansatte-og-svangerskapspermisjon/#findComment-2389953 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.